GeneralProjectes de I+DTreballs final Grau (TFG)

Aquests són els 6 TFG assignats a les empreses mentores del Projecte I+D del Milab

El Milab ja ha posat en marxa el projecte I+D , en que 6 empreses faran de mentores o coach de grups d’alumnes i els seus Treballs de Final de Grau. Amb aquesta iniciativa es busca la creació de projectes comuns i d’innovació que permetin a l’empresa i als alumnes treballar de la mà. Les empreses han accedit ja a rebre la primera promoció d’alumnes que participaran d’aquest programa. Les empreses seran mentores d’aquests alumnes i els ajudaran a polir els seus TFG per a que siguin més complerts i professionals. Aquestes són: Interprofit, MacCann, La Ser, El Periodico, Filmax i Lavinia.

The Bond Land, projecte de Publicitat assignat a Interprofit

Projecte de: Laura Serratosa i Carolina Zamora

The Bond Land, en anglés “territori de la unió” és un projecte que ens presenta el primer festival de música fusió a Barcelona. El festival té interès solidari com a objectiu principal, així comi ser un esdeveniment de tolerància, antiracista i ecològic. Va adreçat a joves de la Generació Z i Millenials, entre 18 i 35 anys, de diferents nacionalitats. El projecte inclou portar artistes locals i internacionals joves per realitzar concerts durant els 3 dies que durarà el festival a Barcelona. A més comptarà amb una proposta gastronòmica internacional amb FoodTrucks i noves tendències tecnològiques com el Quiet Clubbing. El projecte també contempla l’impacte econòmic que tindrà en el sector hoteler i l’empremta cultural.captura-de-pantalla-2016-11-08-a-las-15-45-03

Dibsee, projecte de Publicitat assignat a MACCNN

Projecte de Guillem Carvajal, Javier Estévez i Aksel Germes

Dibsee és una app de promocions i regals que utilitza la tecnologia Beacon. Aquesta app filtra els interessos de cada usuari i fa que aquest rebi promocions i regals al aproximar-se a establiments que siguin del seu interès i que estiguin adscrits al projecte. Aquesta app té com a objectiu augmentar les vendes així com introduir la tecnologia Beacon al nostre dia a dia. Aquesta tecnologia utilitza el Bluetooth de baixa energia o Bluetooth smart per enviar senyals úniques i personalitzades als dispositius mòbils que es trobin propers a la base que emet el senyal. Aquest complex mecanisme permet fer des de pagaments virtuals fins a check-in a les xarxes socials. L’app per tant desenvolupa un nou sistema d’enviar promocions i regals menys intrusiu que els mètodes tradicionals i més senzill, costumitzat i personal que la resta d’apps.dibsee_card3-36

Feel&Dance Music, projecte de Periodisme assignat a LaSer

Projecte de: Ares Calderero, Christian Martínez, Sergio Martinez i Arnau Aguirre

Feel&Dance Music és un projecte que consisteix a crear una companyia periodística enfocada al gènere musical electro-latino. Es crearà una marca que tindrà sortida via App, web i esdeveniments on la gent podrà gaudir de música, notícies, entrevistes i reportatges. L’electro-latino és un gènere variat i amb vàries variants que recull un ampli públic creixent. L’objectiu de la marca F&D és crear una comunitat de seguidors que tinguin una font de continguts periodístics que els ajudin a consolidar el seu interès musical cap al gènere electro-latino.

captura-de-pantalla-2016-01-18-a-las-19-17-57

 

Kronos, projecte de Periodisme assignat a El Periodico

Projecte de: Marc Alsius, Cristina Bosch, Pol LLuis i Alejandro Gomez

Kronos Media és un projecte que pretén anar un pas més enllà en la premsa digital. Consisteix en un software que s’integra dins l’app del diari digital escollit per facilitar i optimitzar la lectura dels continguts d’aquest. Un cop dins de Kronos escollim una secció (internacional, nacional, esports…) i un temps (entre 1 i 5 minuts). Un cop establerts aquests paràmetres, Kronos, mitjançant les tècniques més modernes de generació de llenguatge natural i els serveis de geolocalització, generarà notícies del nostre interès amb una llargada optimitzada perquè el temps de lectura sigui el que hem indicat. Amb aquest projecte es pretén modernitzar el concepte de premsa digital fent-lo més intuïtiu i fàcil.

captura-de-pantalla-2016-11-15-a-las-16-46-11

 

Behind the leaves, projecte de Cinema i TV assignat a Lavinia

Projecte de: Gerard Campos, Laia Canadell i Eric Pons

Behind the Leaves és una websérie documental interactiva sobre el viatge que realitzen un grup de joves per Europa i Àsia per tal de documentar i conèixer el món de les ecoviles. La websèrie és un producte transmèdia, ja que l’espectador podrà anar veient contingut nou per internet, com entrevistes, fotos i les últimes novetats del viatge. La websèrie estarà protagonitzada per 7 joves: un periodista, una realitzadora, un productor, una directora de fotografia i 3 músics, que viatjaran en autocaravana. El resultat seran 7 capítols més el de benvinguda a Barcelona en forma de concert. A això se li ha d’afegir el contingut addicional que s’anirà actualitzant a través d’internet a temps real.

Teaser: https://www.youtube.com/watch?v=36_dZ4wMmbgunnamed-1

El método, projecte de Cinema i TV assignat a Filmax

Projecte de: Clara Franch, Martí Vilagut i Gemma Capdevila

El método és un llargmetratge de gènere thriller psicològic / drama. El film té com a protagonista un actor d’avançada edat que vol tornar a tenir l’èxit que va tenir anys enrere. La seva companya en el film és una actriu amb la qual no manté una bona relació des d’anys anteriors. Per preparar el film el director decideix enviar-los a passar un temps sols en un refugi, on entraran en un conflicte que suposarà el nucli de la trama. El llargmetratge tindrà una durada de 100 minuts i està adreçat a un públic jove, d’entre 20 i 40 anys.

Teaser: https://www.youtube.com/watch?v=HnMUO6FZqDw&feature=em-upload_owner

captura-de-pantalla-2016-11-15-a-las-16-47-25

Previous post

Las 20 millors marques segons CoolBrands

Next post

Otro cuento mas estrena segona temporada

info