Formació

5 cursos gratuïts de comunicació

1. Estratègies de Màrqueting Digital.

La digitalització s’ha estès a tots els àmbits de la nostra societat. Moltes vegades Internet sol ser la principal via de comunicació de les empreses per respondre a les necessitats d’un client acostumat a obtenir informació i comparar preus amb immediatesa des de qualsevol lloc. Les empreses necessiten tenir experts en màrqueting digital per a crear estratègies i aprofitar tots els avantatges que suposen les xarxes socials.

  • Curs de 50 hores durant 10 dies a través de CEAM.
  • És un curs totalment subvencionat.

 

2. Habilitats de comunicació.

Si estàs interessat en millorar les teves habilitats i competències comunicatives, tens l’oportunitat d’aconseguir-ho gràcies a Emagister, ja que incorpora a la seva oferta formativa el curs d’habilitats de comunicació. Es tracta d’un curs impartit pel Grup Pitagora.

Amb aquesta formació podràs adquirir les habilitats i coneixements per comunicar-te de manera correcta aconseguint la millor comprensió del receptor a través del domini de la comunicació verbal i no verbal.

Tothom és capaç de comunicar-se, però no tothom és capaç de fer-ho de la millor manera. Amb aquest curs podràs fer-ho d’una manera tan efectiva que no hi haurà situació contextual comunicativa que no puguis controlar. No perdis l’oportunitat de formar-te amb professionals d’experiència.

  • Curs subvencionat per l’Estat.

 

3. Posicionament web SEO/SEM.

Curs impartit per QID Consultors, amb una duració de 15 dies. Té com a objectiu conèixer Màrqueting i el comerç electrònic, l’estratègia publicitaria, SEO i Google, així com el posicionament en cercador amb continguts 2.0.

 

4. Community manager.

El Community Manager és la persona encarregada de gestionar, moderar i desenvolupar comunitats virtuals (a Facebook, Twitter, Youtube, etc.) en nom d’una marca o empresa. És fonamental que aquest professional tingui uns coneixements sòlids sobre el sector on treballa, màrqueting en línia, publicitat, comunicació; però sobretot ha de conèixer les tecnologies 2.0i les possibilitats de les xarxes socials, per això en aquest curs posaràs en pràctica les tasques que exerceix aquesta figura.
Els objectius principals d’aquest curs gratuït que ofereix Acción Laboral són:
Dominar els principis del Màrqueting en línia i les formes més efectives de difondre un missatge utilitzant els diferents canals en línia existents.
Aprendre a utilitzar de forma experimentada les principals plataformes de Social Media i aprendre a multiplicar els seus efectes utilitzant-les de forma coordinada.
Analitzar converses i/o opinions a les xarxes socials sobre productes o marques.

  • Dominar les tècniques per a la generació de reputació en línia positiva sobre una empresa, producte o servei.
  • Aprendre a monitorar la nostra marca i la competència a través de les xarxes socials.
  • Fomentar l’autoaprenentatge, ja que les eines que s’utilitzen en aquest àmbit canvien cada molt poc temps i cal mantenir-se actualitzat.
  • Tractament de la informació i competència digital, competència d’aprendre a aprendre, competència d’autonomia i iniciativa personal, competència en el coneixement i la interacció amb el món en línia i competència social.

 

5. Comunicació i publicitat.

Curs impartit en el Centre d’estudis professionals Jaume Viladoms, Sabadell. Et dóna la garantia d’adquirir coneixements, competència i habilitats necessàries per a poder utilitzar adequadament instruments de comunicació en una estratègia de màrqueting i publicitat, i aconseguir una valoració eficaç dels resultats obtinguts.

Previous post

10 beques per als estudiants de comunicació

Next post

Alumni triomfant al Fidewà WebFest de València

Ana Villarejo